بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با امیر همچنان بهترین تیم ایران هستیم!

عکس های خفن

صعود 32 پله‌ای فولاد و سقوط استقلال در رده‌بندی بهترین تیمهای باشگاهی
در جدیدترین رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام تیم فولاد با 32 پله صعود در جایگاه 159 و تیم استقلال با 27 پله سقوط در جایگاه 157 قرار گرفت.
به نظر میرسد با وجود اینکه دردو سه رده بندی آخری که از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام اعلام شده و استقلال ها در هر مرتبه چندین پله سقوط داشته اند،اما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در این کمیته جهانی دارای برش زیادی دارد و حرفش  را هنوز خیلی ها می خرند!
جالبه تیمش در آسیا حذف شده،در جام حذفی مقابل یک تیم دسته یک سقوط کرده،اوت شده و در لیگ سیزدهم نیز نازل ترین مقام خود را با وی بدست آورده اما هنوز که هنوزه بهترین تیم ایران اعلام شده و در صدر تمام تیم های ایرانی قرار دارد.
خدا وکیلی باید از داشتن چنین مربی قدرتمند و پر نفوذی در تیممان افتخار کنیم و  به سایر هواداران تیم های ایرانی نیز فخر بفروشیم!
از شوخی گذشته به یاد نداریم با وجود اینکه استقلال در یک فصل هم قهرمان جام حذفی شده باشد و هم در لیگ فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست داده و نیز از گروه خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی راه پیدا کرد باشد، اما چنین رتبه های را در جدول رده بندی بهترین تیمهای آسیایی کسب کرده باشد! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:رده بندی باشگاههای جهان,استقلال,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com